Pagina's

zaterdag 23 december 2017

The magic of Christmas

Hallo Lezers,

 Wat zou het fijn zijn als de magic of christmas  het hele jaar door ging. Ik doe een poging door in ieder geval ook door het jaar heen regelmatig een kerstkaartje te maken. 


Deze keer heb ik de shape art pentagon 470.713.151 gebruikt.  


Dit is weer een echte basis die je heel vaak voor allerlei gelegenheden kan gebruiken. Tof modelletje.


Deze mooi mal  waar ik dat lieve kerstkindje in geplakt heb is van Noor! Design.


Het kerstmannetje vind ik een grappig accentje geven.

470.713.623 Fold Card Art 2

De kaart blijft mooi staan omdat ik de Fold card art als basis heb gebruikt 470.713.623.


Nog even een het hele kaartje en veel plezier ook met deze mal .Graag tot een volgende keer.

2 opmerkingen:

  1. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    BeantwoordenVerwijderen