Pagina's

maandag 16 oktober 2017

Uitgelicht - Box Art Pillowbox

Hallo allemaal,

Gezellig dat jullie weer langskomen op het Dutch Doobadoo blog. Het is weer maandag en dat betekent weer een nieuwe "UITGELICHT". Deze week hebben we gekozen voor deze Box Art mal. Je kunt er een leuk kado doosje van maken.

foto van Jolanda Bergmans.

Ons Design Team heeft weer leuke voorbeelden gemaakt om jullie te inspireren:


Corry

Dutch Doobadoo: Sketch Challenge #4
Joyce

En zoek je nog meer inspiratie? We hebben alle voorbeelden gemaakt met deze mal voor jullie verzameld op het onderstaande Pinterest bord:


We hopen dat we jullie weer mochten inspireren!

Een hele fijne dag allemaal!

4 opmerkingen:

  1. Leuke "Uitgelicht"! Ik heb deze mal ook en gebruik hem vaak om geld cadeau in te geven. Prachtige voorbeelden gemaakt door het DT team! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, such a beautiful gift boxes the team created!!! Thank you for a wonderful inspiration before the holidays:)
    Henry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga even deze even opzoeken of ik deze al had,ik vind de Bee Happy zo mooi geworden, kijken of ik daar van ook zo een soort gelijke kan van maken,zal niet helemaal gelijk zijn hoor,maar ik heb een bijen stansje dus wil deze ook wel op deze giftbox een keertje proberen te maken?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er allemaal super uit! Ik heb de mal ook. Nog maar 1x gebruikt en toen denk ik te dik basispapier gebruikt, want het in elkaar vouwen viel niet mee. Hoog tijd voor een nieuwe poging!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen