Pagina's

dinsdag 25 juli 2017

Kleurig & fleurig

Ook deze maand is er weer een Mixed Media challenge bij Dutch Doobadoo. We hebben een mask uitgezocht waar jullie mee aan de gang mogen in de kleuren okergeel en mintgroen.


Dit is mijn kaart ermee geworden:


Voor deze kaart gebruikte ik shape art Mirror die ik op wit en groen karton tekende. 


Op het witte label begon ik de mask op een paar plekken met structuurverf over te nemen.


Nadat het droog was, ging ik erover met blenden met distress inkt Scattered straw en Evergreen bough en deed ik de mask ook op andere plekken.


Daarna stempelde ik met dezelfde kleuren distress inkt wat stukjes met de Mixed Media stempel. Met een natte kwast witte gesso (waar ik de randen van het groene karton mee bewerkte) schudde ik wat spetters op de ondergrond uit.


Uit wit karton nam ik card art Birdcage over en nadat het uitgeknipt was, bewerkte ik deze met embossingpoeder en plakte ik wat verhoogd op, alsook de toekan die uitgeknipt was. De vogelkooi versierde ik met bloemen van de hibiscus en tropische bladeren.


Van seambinding verfrommelde ik een strik en deze kwam bovenaan de kooi. Een stukje karton blende ik op kleur met de gele distress inkt en stempelde er een tekst op.

Doen jullie ook mee met de challenge? 

Groetjes,
Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten