Pagina's

maandag 31 oktober 2016

Winter

Hallo lieve blogvriendinnen,

Deze keer een leuke kerststal mal van Dutch Doobadoo maar je kunt hem natuurlijk ook als gewoon huisje gebruiken. Ik het de mal eerst uitgeknipt en daarna de binnenste delen uitgesneden. Dat gaat toch iets mooier dan knippen bij die kleinere stukjes.


Het mooie papier komt uit een winterblok van Joy. Het zachte paars vind ik ook heel mooi van kleur.


Die kleur paars heb ik laten terugkomen in het lieve poppetje van Mo Manning. Ik heb deze digi ingekleurd met Luminance potloden.


Dan begint het leuke pimpen. Een heleboel mallen heb ik gebruikt en wat leuke witte belletjes.


Gezellig dat je even langs kwam en tot de volgende keer!


liefs Anke

2 opmerkingen:

  1. Geweldig wat een leuke kerststal! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart.
    Mooie kleurtjes gebruikt. Schattig stempeltje!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen