Pagina's

maandag 25 juli 2016

Message in a Bottle ....

Goedemorgen allemaal,

Wat verlang ik toch naar een beetje zomer. Het laat lang op zich wachten, als het zo doorgaat kunnen we de winterkleding weer aan. Maar eindelijk daar is dan toch de zon!


Ik ben met een hele nieuwe shape art mal van Dutch Doobadoo aan de slag gegaan.

PRE-ORDER 6 - Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Tent

Je krijgt door middel van deze mal een soort vensterkaart. Aan de onderkant zitten een extra tussenstukje, waardoor er ruimte komt in de kaart. Het middelste gedeelte snijd je eruit.


Ik heb een echt glazen flesje op de kaart geplakt, hierin heb ik een stukje papier met geschreven tekst in gedaan. Verder heb ik nog een stukje hout en visnet op mijn kaart verwerkt. Het kraft karton heb ik weer met een beetje Gesso bewerkt.

Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie alvast een ideetje heb gegeven.
Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

3 opmerkingen: