Pagina's

zaterdag 30 juli 2016

Friends

 Hallo allemaal,

Vandaag heb ik deze vlinderkaart voor jullie. En hoe kan het ook anders, ik heb hem gemaakt met de hele gave Card Art Butterfly. Echt een heel gaaf model die ik zeker vaker ga gebruiken.


Ik ben begonnen door de mal op wit cardstock te leggen, met een potlood over te nemen en dit uit te knippen. Na het knippen heb ik rilranden gerild. Ook de lijn bij de vlinders heb ik gerild. 

Card Art Butterfly
470.713.598


De beide vlinderhelften vouw je dan naar achteren. Daarna heb ik de mal op het designpapier gelegd, de binnenmaten overgenomen en dit ook weer uitgeknipt.


Achter de stempel heb ik de superleuke Dutch Doobadoo Mask Butterfly gelegd en met een dauber en paarse inkt deze vlindertjes erop gemaakt. 

Dutch Doobadoo Mask Art Butterfly
470.741.003


Dutch Doobadoo Paper Art Butterflies
472.948.007

En dan mag natuurlijk de Paper Art Butterfliess niet ontbreken.


De Mo Manning stempel heb ik ingekleurd met de Brushmarkers en geplakt op een blauwe Noor! Design mal.


De label van Noor! Design heb ik gestanst uit designpapier en hierop de leuke Paper Art Text Balloons geplakt. 

Dutch Doobadoo Paper Art Text Balloon
472.948.040

Deze tekstballonnen zijn ook erg leuk te gebruiken bij het scrappen van foto's.


Voordat ik beide helften van de vlinder beplak met designpapier, heb ik er eerst een stuk lint tussen cardstock en designpapier geplakt.


Daarna heb ik rondom de vlinder parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen White. 

Dutch Doobadoo Pearl Pen White
870.003.010

De vlindermal van Noor! Design heb ik doormidden geknipt en op de beide helften geplakt.


Zo ziet de kaart eruit als die gesloten is. Aan de onderkant heb ik nog de Noor! Design scharnieren geplakt. En hier bovenop ook weer parels gemaakt met de Pearl Pen White.


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.  Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige vlinderkaart weer! En zeker met die paarse kleurtjes en de stempel van Mo Manning. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW.........wat is dit weer schitterend heel mooi gedaan.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen