Pagina's

maandag 23 mei 2016

Rose Garden

Vandaag wil ik jullie een creatie laten zien met de nieuwste Swing Card Art mal 470.713.309 van Dutch Doobadoo. Deze Swing Cards blijf ik toch leuk vinden om te maken, het is weer eens net iets anders en je kan er best veel op kwijt.


Aan de linkerkant heb ik wat stansjes verwerkt zoals het varenblad en de swirl. De swirl heb ik in wat kleinere gedeeltes geknipt omdat hij anders te groot werd op deze kaart.

Dutch Doobadoo - Dutch Swing Card Art - 2Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Borders

Op het varenblad heb ik een paar "waterdruppels" gemaakt met de Dimensional Magic.


In het midden op de "swing" heb ik ook weer wat houten ornamenten verwerkt. Verder aan de rechterkant ook nog weer een stukje van de gestansde swirl en een klein vlindertje.


 In het midden heb ik op het vlindertje wat parels gemaakt met de Parelpen White 870.003.010 van Dutch Doobadoo. Onder de mooie rozenrand heb ik nog de Paper Art borders 472.948.020 van Dutch Doobadoo verwerkt.


Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.

1 opmerking:

  1. Blijft leuk deze mal, mooie kaart weer hoor met al die lieve kleurtjes. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen