Pagina's

vrijdag 27 mei 2016

Mermaid Kisses

Voor dit project heb ik een gelliplate achtergrond gemaakt, natuurlijk met de leuke masks van Dutch Doobadoo. 


Wat heb je nodig, natuurlijk een gelliplate (hier de a4 maat), acrylverf, een brayer en een paar leuke masks van Dutch Doobadoo. Als eerste laag heb ik de flower power mask gebruikt (470.715.800). 


Dit zijn 2 lagen met verschillende masks over elkaar heen. Je ziet de tweede laag met de A4 en A5 masks over de eerste laag van de flower power mask heen (470.715.505 en 470.715.504)


En dit is nog een derde laag. Ik vind de achtergrond nu wel druk genoeg. Als je nog meer lagen doet loopt mijn achtergrond dicht en heb ik straks een effen achtergrond. En dat zou jammer zijn.  

470.715.505 Mask Art Circle   470.715.504 Mask Art Circle

Ik heb een afbeelding van Crafts and Me gerbuikt, van Robin Pushay. De zeemeermin is ingekleurd met Copic Markers. 


En dit is het eindresultaat. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en tot de volgende keer


1 opmerking: