Pagina's

zaterdag 9 april 2016

Happy Birthday

Welkom hier gezellig dat je er bent. Vandaag een gezellig verjaardagskaartje gemaakt. Als basis heb ik de Dutch Doobadoo shape art mal Medal 470.713.130 gebruikt.


De eerste 2 maten heb ik over genomen op 2 kleuren cardstock uitgeknipt en op elkaar geplakt.



Daarna weer de kleinere maar uit desing papier en deze keer heb ik gekozen voor de paperpad Budding Spring 6011/0314 van Noor! Design.


Voor deze kaart heb ik een vintage plaatje genomen en deze heb ik achter de schitterende Noor! design Blauwe mal Vierkant met cirkel 6002/0533 verwerkt. Deze heb ik na het embrossen in de mal laten zitten en eerst bewerkt met Walnut stain van Distress ink.


Kaartje afgewerkt met een leuke bloementoef, daar wordt ik toch altijd zo vrolijk van. Noor! design heeft verschillende bloemen stanzen zodat je gemakkelijk altijd zelf je bloemen kan maken in de kleur die je nodig hebt. Doordat je met verschillende kleuren groen cardstock je takjes maakt krijg je een super leuk geheel. Alle onderdelen bewerkt met Doobadoo Dutch Gesso  870.002.010

Bedankt voor je bezoekje hier. Ik hoop dat jullie weer leuke ideetjes hebben opgedaan bij het zien van dit kaartje.

Fijne dag allemaal!
Lieve groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart zo met al die zachte kleurtjes! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart ...mooi van kleuren en de bloempjes zijn super .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen