Pagina's

woensdag 24 februari 2016

Cute as a dog!

Hoi allemaal,

Voor deze kaart heb ik een shape van Dutchdoobadoo gebruikt de Dutch Shape Art Square 15x15 470.713.100.Dit is toch een van mijn favorieten, ben gek van dit soort kaart vormen.

Als eerst heb ik met wit stevig cardstock de grootste formaat uitgetekend en uitgeknipt. Een kleinere met designpapier van Autentique uitgetekend en geknipt en een nog kleinere uit bruin design papier. De grote formaat op de kaart geplakt daarover heen een groot stuk tule en daarna het bruine papier.


Deze keer met een Digi van een hondje. De meeste weten wel dat ik gek van katten ben en ik wilde een leuke kat op de kaart erbij, toevallig in de nieuwe kit van magnolia zat een geweldige katten stans, dus ja die moest erop


Zoals je ziet heb de kaart dubbel hij kan zo blijven staan, het enigste wat je doet is iets je shape op een dubbel gevouwen cardstock kaart wat verder verschuiven zodat de kaart dubbel word. Ik heb nu gekozen om de kaart horizontaal te openen , dus je ziet iets dat de kaart wat vlakker is aan de zijkant, zelf verbloem ik dit meestal met bloemen of ook bij deze kaart tule. Een groene cirkel gestanst deze valt mooi in mijn nieuwe vierkante mal deze is van Noor! Design. Aan de zijkant een stuk kant en een parel string geplakt.


Het afdrukje met het lieve hondje is met distress inkt gekleurd. In het midden van de kaart het afdrukje geplakt met 3Dkit zo komt het afdrukje mooier omhoog.


In de hoek wat bloemen en varen bladeren van Dutch doobadoo Paper Art A5 Fern 472.948.012 en wat lieve vlindertjes Paper Art A5 Butterflies 472.948.007. Hier en daar wat stickles stardust voor het extra bling.


Dat was het weer voor vandaag!

XX Christa

3 opmerkingen:

  1. Wat een scheetje, leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bravo c'est une très jolie réalisation.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OO wat leuk prachtig met de stempel en de poes bovenaan wat leuk .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen