Pagina's

zondag 6 december 2015

Winter family

Goedemorgen allemaal,

Volgende week ligt de nieuwe Dutch Swing Card Romance 470.713.302 in de winkels. Laat ik nu fan zijn van deze swing kaarten.  En ze zijn zo makkelijk te maken. 


Je tekent de mal om op je cardstock en snijdt de kaart en het middengedeelte. Daarna over de aangegeven lijnen rillen. Dat kan op je scorpal of langs een liniaal. Maak wel scherpe vouwen, dan blijft hij het mooiste staan.


Daarna trek je de oplegstukken om op  Designpapier en snijd of knip die uit.  Alle randen heb ik bewerkt met disstressinkt en daarna op de kaart geplakt. Hier en daar een stempel gezet met twee verschillende clearstamps.


Over het middengedeelte heb ik een gaaslint geplakt met een blauw lint. Daarop een doily en een jute ster.


Het afdrukje is van Wildrose en dat heb ik ingekleurd met copic Markers. De mutsjes en sokken heb ik afgemaakt met witte foamclay. Rond het afdrukje ook wat gestempeld met een stippenstempel. Daarna het afdrukje gestanst met een ovaal en gemat op de scalloped ovaal. Het geheel op de doily en ster geplakt met foam tape. Zo krijg je wat diepte in je kaart.


Een swirl aan de linkerkant met daarop een ijsster en wat roosjes.


Aan de rechterkant een dubbele strik met brad.


Toen de rest van de kaart aangekleed. Op de rechterkant wat sterren gestanst en op de uiteinden een kerstboom die ik eerst wat modpodge dimensional magic gedaan en daarna sneeuwvlokken erop gedaan. Dit laten drogen en dan op de kaart geplakt.


Ik ga vast kaarten van jullie hiermee zien op Facebook, want het is echt een leuke mal om kaarten mee te maken.

2 opmerkingen:

  1. Wauw Wat een pracht van een kaart !!! Super mooi hele mooi details ben er helemaal weg van kamp Marianne!!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! This is one outstanding card. So beautiful. unique and truly inspirational.

    BeantwoordenVerwijderen