Pagina's

zondag 13 december 2015

Mood Swings

Ik heb de shadowbox op mijn manier eens bewerkt met de felle kleurtjes Dylusions paints en de masks van Dutch Doobadoo. Omdat de basis van de shadowbox MDF is heb ik deze eerst in een goede laag witte gesso gezet. Het raamwerk in een zwarte laag gesso. 


Daarna over de basis aan de slag met de  Dylusions paints, want die kleurtjes zijn echt supergaaf.  Hierbij heb ik verschillende masks gebruikt zoals:Hier zie je in de achtergrond de flowers (A4 stencil), circles en bubbles.


Hier zie je de masks cirkcles en bubbles. De Dylusions quotes maken me altijd aan het lachen, die zijn zo leuk.


Bubbels en circles masks...om het rustig te houden (door de kleuren is het al druk genoeg) gebruik ik maar een beperkt aantal stencils (hier in totaal 4). Je ziet dus dezelfde motieven steeds terugkeren. Dutch Doobadoo heeft zoveel leuke masks dat de neiging bestaat om heel veel verschillende te gebruiken, maar daar wordt de achtergrond erg druk door en onrustig en het is tenslotte een achtergrond ;-)


Nog een grappige quote. In de achtergrond zie je hier nu ook het alphabet 1 mask. 


Circles en alphabet 1 masks


En dit is de hele shadowbox.

470.715.013 Mask Art A5 Circles        470.715.017 Mask Art A5 Bubbles

groetjes 
een creatieve dag en tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten