Pagina's

dinsdag 10 november 2015

Winter Wonderland

Vandaag laat ik jullie een creatie zien met de scheve MDF huizen van Dutch Doobadoo. 


Ik heb 3 van de 5 huisjes gebruikt en er een winters tafereeltje van gemaakt. De huisjes heb ik op de MDF Essentials Ovaal van Dutch Doobadoo geplakt.

Dutch Doobadoo - MDF Art - Huizen 5 stuks  


De basis heb ik eerst voorzien van wat mos en allerlei andere home deco "prut". Daarna de huisjes voorzien van scrappapier, hiervoor heb ik de Sweet Winter Season lijn van Studio Light gebruikt. Vind de kleuren echt helemaal geweldig.


Bovenaan het roze huisje heb ik een groot strik met wat bloemen gemaakt. Verder zie je ook nog de Craftable met ijskristallen van Marianne Design, deze heb ik uit Glitterpapier van Joy! Crafts gestansd.

Dutch Doobadoo - MDF Art - Essentials ovaal

Rechts zie je een mooie kerstboom met ballen, dit is een 3D stansvel uit de Sweet Winter Season lijn. Daarachter de Creatable Den van Marianne Design verwerkt.


Tussen het mos staat nog een rendier, dit is ook een 3D plaatje van Studio Light. Ook het konijn en de denneappels links komen van een stansvel van Studio Light. De wegwijzer met 2015-2016 is een Kraft paper art vel 479.002.007 van Dutch Doobadoo.

Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Wooden fences

Voor de afwerking op het mos nog wat witte gesso gesmeerd, op de huisjes wat foamball clay en op de huisjes wat sneewbolletjes.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellig dag.




1 opmerking:

  1. Dit winter wonderland is prachtiggg, errug leuk met die beestjes erbij!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen