Pagina's

maandag 9 november 2015

Little Angel

Hallo lieve luitjes, 

gezellig dat jullie hier weer zijn vandaag. Ik ben eens aan de slag gegaan met Dutch Doobadoo - Shape Art - Window 470.713.300. Lag al een tijdje klaar maar nog steeds niets meegedaan dus dat werd hoogste tijd! Nou dit is het geworden. 


Ik heb achter het raam nog Dutch Doobadoo - Shape Art - Frames ornament vierkant 470.713.100. Dit is een van de eerste mal maar ik vindt hem nog super leuk om te gebruiken.



Omdat het geheel al best vol is op de kaart heb ik alleen boven een leuke grote bloemen toef gemaakt. Hier Noor! Design - Autumn - Klimop 6002/0456 in verwerkt.



Digi van Mo Manning ingekleurd met Distress inkt en 'l Aquarelle van Sennelier.

470.713.300 Card Art Window

Voor nu wens ik jullie allen nog een hele fijne dag.

Lieve groetjes, Jolanda 

3 opmerkingen:

  1. Prachtig met de mal ! heel mooi geheel.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeldschoon kaartje heb je ervan gemaakt,
    leuk de combinatie van de twee mallen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen