Pagina's

zondag 25 oktober 2015

Merry Christmas


De pocket letters zien je tegenwoordig overal  en samen met Dutch Doobadoo is het ook super leuk om te doen! Ik heb eerst alle 9 vakjes van de pocket letter voorzien van design papier  en daarna begonnen met het vullen van elk vakje.  Dit kan met van alles en nog wat zijn en ik heb gekozen voor wat plaatjes, teksten, envelopjes etc.


Aan de buitenkant kun je ook met dubbelzijdig tape heel goed dingen bevestigen en toen ik de nieuwe shape art  christmas bell zag wist ik dat die heel geschikt was op een kerst pocket letter. Ik heb de kleinste maat overgetekend op cardstock en uitgeknipt en op de pocketletter bovenin vast gezet. Daarna heb ik heb verder versierd.


Onderaan 2 belletjes geplakt en een flinke strik bovenin met belletjes en besjes en hulstbladeren! Ik denk als je een beetje creatief nadenkt dat je met de andere shape art mallen ook best uit de voeten kunt op een pocket letter.


Dit is de Shape Art bel die ik er voor gebruikt heb en je ziet dat het perfect bi de Pocket letter past.

Ik wens iedereen een fijne dag toe!

liefs Tiets xx

2 opmerkingen:

  1. Ziet er hartstikke gaaf uit! Lijkt me heerlijk om te doen en je op uit te leven, zo'n pocket letter en inderdaad zie ik ze veel. Vraag me alleen af: als het af is, waar laat je ze dan of wat doe je ermee? Zonde om in de la te leggen toch?

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen