Pagina's

zaterdag 10 oktober 2015

Make Pie


 Het liefst werk ik in mijn art journal, een soort dik schrijft waarin ik mijn creaties maak, een kunstdagboek als je het letterlijk vertaald. Het is altijd leuk om je art journal door te bladeren om te zien hoe je bent gegroeid in de afgelopen periode. 

Voor deze creatie heb ik de nieuwe spulletjes van de augustuscollectie gebruikt, de Halloween-collectie. Nu vind ik Halloween het hele jaar door leuk, dus deze collectie komt zeker vaker van pas. 


Ik begin altijd met het maken van een achtergrond, hier met Dylusions inkt. Daarbij heb ik een aantal leuke masks van Dutch Doobadoo gebruikt, zoals de nieuwe leaves, bubbles, stars en squares. 

470.713.583 Dutch Doobadoo Card Art Pumpkin

Daarna heb ik de pompoen met potlood overgetrokken en ingekleurd met de zwarte gesso van Dutch Doobadoo, De blaadjes zijn met zwarte inkt gestempeld. De poppetjes zijn van Stampotique en ik vind ze zo snoezig. Ze zijn ingekleurd met Copic Markers. 

De spinnen en webjes komen van de nieuwe paper art collectie, zijn ze niet leuk?


In deze close-up zie je de masks iets beter. Je ziet ze allevier, bubbles, leaves, stars en squares.
Ook kan je zien hoe leuk de spinnenwebjes van Paper Art zijn. 

groetjes 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten