Pagina's

woensdag 9 september 2015

Prettige feestdagen

Het boek van Dutch Doobadoo lag al zolang te wachten om gemaakt te worden dus nu met de nieuwe winterse papiertjes dacht ik ja nu moet het!


Ik heb 5 lagen gesneden uit de bookmal en in diverse papiertjes. craft cardstock, glitter papier en design papier!


 De randjes heb ik bewerkt met de distresser en daarna met witte gesso. Wat hier voor ideaal is en er meteen winters uit ziet. Ik heb de pagina's bol op geplakt alleen zie je dat niet op de foto. Ik heb de midden vouw vast geplakt en de linker en de rechter rand en dan iets naar binnen duwen zodat het bol komt te staan.



In de hoeken van het boek heb ik links de ijskristallen geplakt en rechts de nieuwe ijs doily! komt zo mooi uit op deze manier vind ik! Wat roosjes en bloemen erbij en een deel van de nieuwe hulst swirl erbij geschoven. Ook de handschoentjes aan een touwtje langs het plaatje maakt het mooi af zo.


OP de andere pagina heb ik een mooi  geheel gemaakt met de bomen van Noor en een rendier. Met wat  moss erbij en 'sneeuwballetjes' maakt het vaak al een leuk tafereeltje. Ik heb de sneeuwrand nog onder de pagina;s geplakt zodat het een echt winters boek word.


De ticket met happy Holidays is van Joy! Crafts en heb ik ook nog in het tafereeltje verwerkt, De tekst prettige feestdagen is ook nieuw van Joy en die heb ik over beide pagina;s geplakt.

Ik hoop dat ik jullie weer wat ideetjes heb gegeven en dat jullie ook lekker aan de slag gaan met  het maken van winter en kerst kaartjes!

Liefs Tiets xx
  
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking: