Pagina's

vrijdag 25 september 2015

Dude en Neil

Hallo allemaal,

Vanaf het allereerste moment dat Noor de Wackey Brothers zag was ze helemaal verliefd. Heel veel monsters hebben we samen al geknutseld. Het ultieme idee was natuurlijk nog om monsters te maken voor op haar kamer. Dus hebben we samen de broertjes Dude en Neil hiervoor gekozen.
Ik heb canvasdoeken genomen van 20 x 20 cm.

De borders heb ik zelf erop getekend met een Copic Multiliner.


De monsters zijn beplakt met designppaier in felle kleurtjes. De randjes van de monsters zijn aangezet met gesso. 


Rondom de ogen heb ik zelf uit de losse hand wat zitten tekenen met een Copic Multiliner. 

Dude wilde natuurlijk ook een vriendje dus heb ik ook Neil gemaakt voor Noor. 

Zowel de ogen, de mond en de tanden zitten op een Dutch Paper Art vel van Dutch Doobadoo.


Beide monsters heb ik met de Dutch Doobadoo alleslijm op het canvasdoek geplakt.


Ik wilde de canvasdoekjes even mee naar de winkel nemen om te laten zien maar daarop kwam helaas flink protest. Dus als je ze in het echt wilt zien zul je echt naar Noor haar slaapkamer moeten komen! ;-)

Ik heb op Facebook en blogs al heel veel leuke Wackey Brothers voorbij zien komen van andere enthousiaste oma's en mama's. Daarom hebben we dit voor jullie bedacht:
Je kunt meedoen met onze challenge tot eind oktober 2015 door een foto van je creatie inclusief je naam te plaatsen onderaan op het Dutch Doobadoo blog bij Mr. Linky. Heb je geen blog dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar:  joyce.martens@noortje-design.nl

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na begin november met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons dit prijzenpakket:

 
 

Ik ben heel benieuwd wat voor monsterlijke dingen jullie voor ons gaan maken. Heel veel plezier en succes gewenst bij deze uitdaging. 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten