Pagina's

zaterdag 29 augustus 2015

Pleun en Noor

Vandaag wil ik jullie graag een project laten zien wat ik gemaakt hebt met de MDF Essentials van Dutch Doobadoo.


Ik heb van de MDF ovaaltjes een mini album gemaakt. Eerst alle delen beplakt met het houtpapier van Noor! Design. 


De foto's in mijn boekje zijn van  Noor met hondje Pleun. Ik heb ervoor gekozen ze af te drukken in sepia omdat ik dit wel goed vond passen bij het designpapier. Ik heb de foto's op zwart cardstock gemat zodat ze beter tot zijn recht komen.


Het boekje is aangekleed met o.a. stempels en leuke spulletjes van Dutch Doobadoo. (de gebruikte materialen vind je zoals gewoonlijk weer onderaan dit blogbericht)


Bij het vastleggen van herinneringen hoort ook een verhaal. Ik heb deze teksten zelf gemaakt op de computer, uitgeknipt en een randje gegeven met distress inkt.


Het boekje is aan elkaar gezet met metalen bindringen. Knoop hier vervolgens nog stukjes lint en kant om voor een speels effect.


Over de hele opbouw van dit MDF mini album heb ik voor jullie ook een filmpje gemaakt met leuke tips & trucs:



Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren en tot een volgende keer maar weer!

 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking: