Pagina's

vrijdag 21 augustus 2015

Baby Girl

Onze dochter is alweer ruim 30 weken zwanger en  natuurlijk hoort daar een babyshower bij. Nu ik dit schrijf moet dat nog gebeuren maar als deze post erop staat is hij al geweest. Ik heb van alles gemaakt en daar hoort natuurlijk ook een leuk kaartje bij en tja die babyfles is natuurlijk dan super leuk om te maken!


Heb het maja design baby papier gebruikt  en ook dat plaatje in de ovalen mal is daaruit geknipt. Wat kleine rose bloemetjes erbij geplakt en van Tom holtz wat bijpassende teksten.


 Ik heb uit de  paper art het kleine waslijntje gebruikt en deze halverwege met foam opgeplakt.


Aan de bovenkant heb ik  de super lieve laser paper art mini speentjes gehangen aan een lint vast gestrikt.

470.713.582 Dutch Doobadoo Card Art Zuigfles  472.948.031 Dutch Doobadoo paper Art Baby  472.309.011 Dutch Doobadoo Cardboard Art Fopspeen

Ik ben heel benieuwd wat mijn dochter ervan vind!
Tot de volgende keer,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten