Pagina's

dinsdag 25 augustus 2015

80 Jaar

Hallo allemaal,

Mijn peetoom werd 80 jaar. En bij deze speciale leeftijd hoort natuurlijk een kaartje. En hoe leuk is het dan om de Stencil Art Number hiervoor te gebruiken. Hele gave cijfers met een apart matgedeelte erin.


Voor de basis heb ik de nieuwe Shape Art Teardrop gebruikt. Echt een supergaaf model weer! De grootste maat heb ik uit kraftpapier geknipt, een maatje kleiner uit wit cardstock en dan nog een maatje kleiner uit designpapier. De randen heb ik bruin gemaakt met distress inkt en daarna bewerkt met de distresser.


In het midden van de kaart heb ik een stuk ribbelkarton geplakt met daarboven op een vierkante mal van Noor! Design.

470.713.123 Dutch Doobadoo Shape Art Teardrop

De cijfers 8 en 0 heb ik overgenomen uit zwart cardstock en het matgedeelte uit designpapier. Dit matgedeelte staat op de Stencil Art Numbers. Dus lekker makkelijk zo.


Ik wilde deze mannenkaart rustig houden. Want het designpapier is druk genoeg. Maar een klein bloementoefje moest toch wel kunnen. En dan mogen daarbij natuurlijk de nieuwe kraft blaadjes en het witte paper art blaadje niet ontbreken.


We waren uitgenodigd voor het feestje en als cadeautje wilde ik geld geven. Maar ja, de kaart is enkel. En het geld zo in de envelop stoppen, vond ik geen optie. Dus kwam ik op het idee om achterop de kaart een envelopje te plakken en hierin het geld te stoppen.

470.455.003 Dutch Stencil Art Cijfers

Bij Dutch Doobadoo hebben we diverse enveloppen. Dit envelopje komt uit een set van 2 enveloppen met 2 verschillende groottes. Ik heb de kleinste mal gebruikt. De mal heb ik op papier gelegd,  omgetrokken en uitgeknipt. De vouwranden heb ik gerild met een rilpen. Het enige wat je dan nog moet doen is dichtplakken. En voor het plakken heb ik uiteraard de alleslijm van Dutch Doobadoo gebruikt.


Rechtsonder heb ik nog de Noor! Design mal geplakt. Ook de stempel is van Noor!Design. 
Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je nog vragen? Stel ze gerust hoor!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en veel freubelplezier. Tot de volgende keer!

Liefs,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: