Pagina's

dinsdag 2 juni 2015

Welkom op de Wereld

Een paar weken terug kreeg ik de vraag of ik gast-designer wilde zijn bij Dutch Doobadoo.  Dat wilde ik wel maar doordat ik daarna een peesontsteking in mijn schouder kreeg, kon ik niet direct aan de slag met het pakket. Gelukkig gaat het de goede kant op en heb ik
een begin gemaakt.


Met het sjabloon van het melkpakje heb ik een babykadootje gemaakt. Het papier is "Vintage Baby" van Maja Design. De afbeelding en het label zijn hier ook van. Op het label een tekst (CS0892) van Marianne Design gestempeld. 


Bovenin het pakje heb ik 2 gaatjes gemaakt met een gaatjestang en het label en speentje met seambinding en touw erdoor vastgemaakt. Bij de afbeelding van de wieg het woord baby geplakt en een knoopje vastgemaakt met touw.

470.713.013 Dutch Doobadoo Box Art Melkpak  472.309.011 Dutch Doobadoo Cardboard Art Fopspeen  492.002.003 Dutch Doobadoo greyboard Art Knopen

Groetjes,
Tineke

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten