Pagina's

zaterdag 2 mei 2015

Sailor

Vandaag laat ik jullie een zeilboot zien, gemaakt met de nieuwe Card Art mal 470.713.509. Het is echt weer een super leuk model. De basis van de boot is gemaakt van grijs en blauw cardstock, daarop heb ik designpapier van FabScrap verwerkt: Beach Affair.


Bovenaan heb ik nog 2 gestempelde labels gehangen aan een strikje van Raffia. Hiervoor heb ik de label stempels van CraftEmotions gebruikt.

470.713.509 Card Art Zeilboot

(Helaas komt de kleur blauw van de label erg fel over, dat is in het echt niet zo. Elke keer als ik de creatie upload naar blogger komt hij erg fel tevoorschijn.


Op de zeilen heb ik nog wat nieuwe Paper Art van Dutch Doobadoo verwerkt. Dit heb ik op kleur gebracht met Distress Inkt. Hiervoor heb ik de kleuren Faded Jeans en Pumice Stone gebruikt.

472.948.025 Laser Paper Art A5 Nautical

Onderlangs de boot heb ik de golven 6002/0330 van Noor! Design verwerkt. Daarop nog wat blauwe grasvezel, wat schelpjes en wat parels geplakt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten