Pagina's

maandag 6 april 2015

Party

Hallo allemaal,

Het is party time bij Dutch Doobadoo. En bij een party hoort natuurlijk een cadeautje. En laten we nu net bij Dutch Doobadoo deze gave Card Art Present Set hebben. Ik vind 'm super en ook lekker groot. Daardoor kan je er heeeel veel op kwijt.


De mal bestaat uit 2 delen. Één deel is voor de envelop en de andere voor de kaart die je later in de envelop schuift. Ik ben begonnen door beide mallen eerst op wit cardstock te leggen, om te trekken met potlood en daarna uitknippen.


Na het uitknippen van de envelopmal, ril je de plakrandjes zodat ze mooi naar binnen vouwen. Daarna de Dutch Doobadoo alleslijm op de plakranden en de envelop dichtgeplakt. Op de mal heb je nog een binnengedeelte voor evt. designpapier.


Ik heb deze uitgeknipt op zwart cardstock, de mask party erop gelegd en ingesmeerd met structuurpasta. Nadat de structuurpasta opgedroogd was, heb ik dit op kraftpapier geplakt en deze iets groter uitgeknipt. Daarna dit op de voorkant van de envelop geplakt.


In het midden heb ik de cardboard ballonnetjes geplakt. De witte kant van de ballonnetje heb ik eraf gehaald. Aan de onderkant nog een touwtje geplakt. 


Aan de rechterkant de leuke kadomalletjes van Noor! Design. En aan de linkerkant een bloementoef met de kraft paper art blaadjes.


Kijk eens hoe leuk die cardboard ballonnetjes zijn. Ik heb de bovenkant eraf gehaald en zie je het ribbelkarton. Onder de ballon nog een touwtje geplakt.


Dit is de kaart die je binnenin de envelop schuift. Eerst de basis uit wit cardstock geknipt en daarna beplakt met designpapier. De strik heb ik nog apart overgenomen uit kraftpapier, Na het opplakken heb ik er transparante parels opgeplakt. 


En ook hier mochten de cardboard ballonnetjes niet ontbreken. Bij een feestje hoort ook taart. En hoe leuk is dan de taartmal van Noor! Design erbij. En natuurlijk heb ik alles geplakt met de Dutch Doobadoo alleslijm.


Bedankt voor je bezoekje op ons blog en ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren. En heb je nog vragen, stel ze gerust!

 

Ik wens je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


2 opmerkingen:

  1. Wat ziet dit er leuk uit. Alleen de enveloppe al. Je hebt ook mooie stencils gebruikt trouwens.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen