Pagina's

dinsdag 10 maart 2015

The Little Things

Tijdens demonstraties maak ik altijd veel voorbeelden en dat is handig, zo heb je altijd een achtergrondje klaarliggen om te gebruiken. Deze keer heb ik er een tag van gemaakt.  


De afbeelding is van Aurorawings en ingekleurd met copics. De spreuk kwam ik tegen op het internet. 


De achtergrond is gemaakt met de inktjes van Dylusions en natuurlijk een paar van die leuke Dutch Doobadoo masks. Omdat de tag niet zo breed is, heb ik maar 2 masks gebruikt, nl hearts en circles.


In de achtergrond zie je achter de blaadjes het hartjes mask. De maskers zijn niet altijd heel duidelijk aanwezig, maar maken deel uit van het geheel. Ze hoeven ook niet altijd allemaal goed zichtbaar te zijn, dan wordt de achtergrond te druk. 


Bij het gebruik van meerdere maskers in de achtergrond is het dus handig om te doseren en om in dezelfde kleuren te werken. De circles mask heb ik hier gebruikt met de Dutch Doobadoo structuur pasta. deze pasta blijft redelijk wit maar neemt toch een beetje kleur op. 


Dat was het weer voor vandaag. Ik hoop dat jullie hem mooi vinden en tot de volgende keer!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten