Pagina's

donderdag 26 maart 2015

spring fever

Voor vandaag heb ik een kaartje gemaakt met een aantal van de nieuwe producten van maart.
De afbeelding is van Aurora Wings en ingekleurd met copic markers. 


Ik heb de nieuwe shapeart mal gebruikt frames ornament. Die heb ik bewerkt met Dylusions inkt en verschillende maskers van Dutch Doobadoo. in de achtergrond zie je onder andere de flowers en bubbles masks.


met structuurpasta heb ik de nieuw white flowers mask gebruikt. nadat de pasta droog was de hartjes van de bloemen bewerkt met glitterlijm. 


Als laatse heb ik het nieuwe greynoard art gebruikt, hello sunshine heet deze set. Een velletje van dit greyboard bestaat uit drie kreten die je op verschillende manieren kan gebruiken. Ik heb hier de kreet Spring Fever zwart geverfd met acrylverf en daarna met glitterlijm bewerkt. 

 

Ik hoop dat jullie het project leuk vinden.
Fijne dag allemaal


Geen opmerkingen:

Een reactie posten