Pagina's

zondag 22 maart 2015

Happy Birthday

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik gemaakt heb voor de 10e verjaardag van mijn dochter Do. En voor zo'n belangrijke verjaardag moet je natuurlijk wel iets speciaals maken.


De super gave nieuwe cadeau mal van Dutch Doobadoo is daar helemaal te gek voor en helpt je om de jarige op een super leuke manier mee te verrassen.


De mal bestaat uit twee delen die mooi in elkaar passen en zo een super leuk cadeautje vormen. En op deze kaart is veel ruimte voor decoratie en dus kun je je flink uitleven daarin.


Ook is het erg leuk om de strik van de mal nog een keer apart te tekenen en knippen en vervolgens vast te plakken.


Plak hierbij alleen de lussen vast zodat je het onderste deel met de flapjes mooi over de voorkant kunt laten vallen.


Do was heel erg blij met deze kaart voor haar en ik hoop dat ik jullie inspiratie heb mogen geven om ook met deze toffe mal aan de slag te gaan.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

2 opmerkingen: