Pagina's

zaterdag 21 maart 2015

Happy Birthday

  Hoi allemaal,

Vandaag dit kaartje dat ik gemaakt heb voor mijn dochter die van de week jarig was. Als basis heb ik de DDBD shape art Square omgetrokken op wit cardstock. Toen een maatje kleiner op DP  van FabScrap omgetrokken. Beiden uitgeknipt. Alle randjes bewerkt met Distressinkt Walnut Stain. 


De Doily bovenaan is an Lala Craft. Ik vind die erg leuk om zo te gebruiken. Deze heb ik tussen het cardstock en het DP geplakt. Twee doily's gestanst uit wit cardstock en die op het DP gedaan. 


Van de Shape Art mal de twee kleinste maten omgetrokken op cardstock en DP. Dit geheel met foam op de kaart geplakt. Daarover een strook kant.


Het afdrukje is van Magnolia en ze heet Lucky Me Tilda. Ze is ingekleurd met Sennelier en distressinkt. Als afwerking wat glitters op de rand van haar truitje en de strik. Het afdrukje gemat op DP en cardstock en dat geheel met foam op de kaart. 


De Heart tag nog voor zien van een ander hart en strik met een strassteentje. leuke vlaggenlijn uit de Paper Art Collectie van DDBD en ligt als het goed is deze maand in de winkels.


Uiteraard nog een tekstje erop met wat bloemetjes. De vlinders komen uit een DP vel  en die heb ik bewerkt met glossy accents en daar weer wat glitters over.


Deze papieren bloemen heb ik langs de randjes ook  bewerkt met distress inkt.

Tot de volgende keer!



   
 

4 opmerkingen: