Pagina's

dinsdag 31 maart 2015

Congratulations

Vandaag laat ik jullie nog een vrolijk kaartje zien in heerlijke lichte kleurtjes, past wel bij het weer wat ze voorspellen dit weekend, héérlijk!

De vorm van de kaart is gemaakt met de Dutch Doobadoo Shape Art Flower 470.713.105. Ik heb hiervoor een paperpad van Wild Rose Studio gebruikt - Bella. 


Langs de randen van het kaartkarton heb ik Crackle Paint - White gebruikt. Onderaan zie je nog een klein taartrandje verstopt. 


Bovenlangs heb ik de nieuwe Paper Art vlaggenlijn verwerkt, hierop heb ik wat kleine pareltjes geplakt. 


Op een verjaardagskaartje mogen de mooie Cardboard Art ballonnen uiteraard niet ontbreken. Ik heb de bovenkant eraf gehaald en de ribbels voorzien van Crackle Paint. Daarop een klein strikje gegaan van witte scrappersfloss.


Dat scrappersfloss heb ik ook verwerkt in de bloementoef. Ook zie je nog wat tule erin verwerkt. De Paper Art blaadjes van Dutch Doobadoo heb ik op kleur gebracht met Distress Inkt - Bundled Sage.


Het afdrukje komt uit een Printed Panels setje van Wild Rose Studio. Deze heb ik ingekleurd met de Faber Castell potloden.


Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten