Pagina's

dinsdag 9 december 2014

Time Flies

De afgelopen weken heb ik gewerkt aan de MDF art ORGANIZER van Dutch Doobadoo. Een leuk albumpje, ook geschikt als fotoalbum. 


Dit is de voorkant. Hierbij heb ik  de card art clock gebruikt.Deze heb ik bewerkt met de nieuwe Dutch Doobadoo structuurpasta en glass bead gel van Liquitex.  Je krijgt dan een mooie structuur om verder op te werken. Nadat de structuurpastas droog waren deze beschilderd met Golden verf in de kleur titan buff. Daarna van Decoart traditional burnt sienna vermengd met glazing medium en het geheel ingesmeerd. Na ongeveer een 1 minuut de overtollige verf eraf gepoetst met een lotion doekje. Je krijgt op deze manier een mooie versleten look, 

Dutch MDF Art - Organizer

Het plaatje is afkomstig van een collage sheet van Gecko Galz. De bloempjes zijn uit de hobbywinkel die ik heb gedoopt in de melting pot, waardoor ze een mooie waxachtige look krijgen. Het softboard en de Paper Art kleine tandwieltjes zijn ook van Dutch Doobadoo. 


Op pagina 2  heb ik voornamelijk de glassbead gel gebruikt. Ik heb de pagina op dezelfde manier als de voorkant bewerkt met verf en glazing medium. De bloemen en de grote tandwiel heb ik weer in de melting pot gestopt. In de achtergrond weer de kleine Dutch Doobadoo Paper Art tandwieltjes en een hoed. De afbeelding komt van een collage sheet van Gecko Galz. 


Op pagina 3 heb ik de structuurpasta van Dutch Doobadoo gecombineerd met de modeleergras van Viva, Ik heb ook de Card Art klok weer gebruikt, nu alleen de achterkant van de mal. De grote tandwielen zijn gemaakt met een sizzix mal en samen met de bloemen in de melting pot gestopt. 

Dutch Paper Art Black - Mustaches

De kleine Paper Art tandwieltjes heb ik alleen zwart geverfd. De sleutel komt uit de hobbywinkel. De afbeelding is wederom van Gecko Galz. 


Op pagina 4 heb ik de achtergrond nu alleen met de modeleergras van Viva bewerkt. De bloempjes en de grote tandwiel weer in de melting pot. Dan krijgt het zo'n mooi uiterlijk van, een beetje wasachtig. Het leijstje is gemaakt met Martha Stewart klei en mal en met een zwarte dabber gepoetst. Het kleine filmstrookje is van Ranger. Ook hier nog een paar kleine Paper Art tandwieltjes toegevoegd. Afbeelding is afkomstig van een Gecko Galz collage sheet. 


Pagina 5 heb ik dezelfde elementen gebruikt als op pagina 4. Op de ondergrond alleen nu weer een combinatie van Dutch Doobadoo structuurpasta en glassbead gel. 


Als laatste de achterkant als laatste weer het modeleergras van Viva gebruikt. De bloempjes , tandiel en sleutelgat in de melting pot gegooid voor een mooi glans effect en bij de bloemen waseffect. Sleuteltje komt uit de hobbywinkel. De afbeelding is afkomstig van een gecko Galz collage sheet. 

Dutch Card Art - Clock

Hieronder staan alle door mij gebruikte materialen. Druk op het plaatje en je wordt gelijk doorgelinkt naar de Noor! Design webshop die de hele collectie Dutch Doobadoo op voorraad heeft. 


fijne dag allemaal

groetjes




Geen opmerkingen:

Een reactie posten