Pagina's

zondag 7 december 2014

Tea Time

  
Hallo allemaal ,

Vandaag weer een nieuwe post van mij. Ik ben erg druk met alle komende demo,s  dus druk aan de freubel. Het nieuwe raam had ik al in een winter uitvoering gemaakt. maar een raam kan het hele jaar door, dus vandaar mijn vrolijke zomer versie.



Aan het raam heb ik een gezellige luifel gemaakt voor een s,zomers tintje .het randje is gemaakt met een paperart kantje 


Ik heb een gat in de kaart gemaakt en mijn plaatje aan de binnenkant van de kaart geplakt. zo is het net of madam echt binnen it met haar taartjes. onderaan om het af te maken zit een bloembak die ik volgeplakt heb met blommetjes en blaadjes.


Om het geheel echt zomers te maken heb ik in de hoek de nieuwe vlinderrand van Noor verwerkt. Leuk toch om op deze manier het raam te gebruiken. Ik ga snel verder met de volgende creatie.

Tot de volgende keer,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten