Pagina's

dinsdag 23 december 2014

Love

Hallo allemaal,

Ik heb deze keer het MDF Hobbelpaard opgepimpt. En wat is het toch een leuk produkt om op te pimpen! Bij dit hobbelpaard heb ik alleen maar Dutch Doobadoo produkten gebruikt. En zo zie je maar, zonder stansmachine kun je ook creaties maken en/of oppimpen. En de Dutch Doobadoo produkten zijn hier gewoon perfect voor!


Eerst heb ik het hobbelpaard wit gemaakt met gesso. Daarna de Dutch Doobadoo structuurpasta een kleurtje gegeven en deze op de mask gesmeerd. Ik heb hiervoor de mask Leaves, Roses en Burlap gebruikt. 


De Kraft Art Gears heb ik gebruikt onder de bloem en als oog. En bij de bloem horen natuurlijk de Paper Art Leaves. Alle Paper Art heb ik wit gelaten en alleen de randen wat bruin gemaakt.


Hoe gaaf zijn toch de Label Art. Ook bij deze heb ik de rand bruin gemaakt en de label met een paars lint om de hals gestrikt. 


Onder de label heb ik nog een paar bloemetjes geplakt op de Cardboard Puzzelstukjes. Zo leuk en geeft net weer een ander effect. En bij de bloemetjes horen natuurlijk blaadjes. Bij Dutch Doobadoo hebben we sinds kort deze gave Kraft Art Leaves. En zie je de Paper Art Heart? Zo leuk hè. En weet je, ze passen ook zo leuk bij de nieuwe Love collectie van december!


Bij Dutch Doobadoo hebben we ook de prachtige Cardboard hobbelpaardjes. Ik heb het bovenste laagje eraf gehaald en dan krijg je dit ribbelkarton. Gaaf hè! En om een beetje in de Love sfeer te blijven, heb ik er nog de Paper Art Buttons (hartjes) opgeplakt.


En heb je een vraag? Stel ze gerust hoor! Ik wens je nog een hele fijne dag en veel knutselplezier.

Liefs,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

1 opmerking:

  1. Wat een super mooi hobbelpaartje ... wat een leuke details allemaal ...
    Super hoor Monique !! En ik vind de Dutch doobadoo materialen ook allemaal super !
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen