Pagina's

donderdag 11 december 2014

Dutch Doobadoo Demo te Heerlen

Ik blijf dol op het maken van gezellige wintertafereeltjes. En deze keer heb ik een kleine versie gemaakt. Gewoon met 1 huisje, 1 kerstboom, lampjes, 'sneeuw' en gezellige deco.


 Dit tafereeltje heeft al een nieuw huisje gevonden bij Marianne en Hannie van MenH hobbyshop in Heerlen. En a.s. zondag 14 december is daar weer een super gezellige open dag met vele demo's en ook ik ben weer present. De sfeer is er super en de winkel heeft erg veel op het gebied van Dutch Doobadoo en snijmallen. Zeker de moeite waard om dus even langs te komen tussen 10u en 16u aan de Kerkraderweg 90 te Heerlen.


Ik ben dol op het gebruiken van de structuurpasta en ook voor alle sneeuw effecten gebruik ik deze dan ook. Gewoon aanbrengen met een oude kwast en er zo wat pieken in brengen. En voor een extra effect kun je ook nog glitters strooien in de natte pasta en het daarna laten drogen aan de lucht of versneld drogen met de heattool.


Ook de geweldige softboard steentjes geven een leuk effect aan je werkstuk en ook deze kun je leuk versieren met de pasta en wat glitters. Het papier heb ik overigens vastgelijmd met onze geweldige nieuwe alleslijm. Die is echt helemaal super en lijmt als de beste.


Zie ik jullie zondag gezellig bij MenH hobbyshop aan de Kerkraderweg 90 te Heerlen? Ik heb er in ieder geval al weer super veel zin in, tot zondag!




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten