Pagina's

maandag 24 november 2014

Let it Snow

Hallo allemaal,
Ik kan maar geen genoeg krijgen van de Dutch doobadoo structuur pasta. Van alles smeer ik er mee in. Ik heb ondekt dat als je er glitter of ijskristallen over heen strooit als het nog nat is dat je er geweldige sneeuw mee kunt maken. De pasta is echt lekker dik zodat je echt structuur van sneeuw op de deze manier kunt maken.


 Ik heb er kerst ballen mee gemaakt die bedekt zijn met sneeuw boven op.


Hier zie je hoe ik te werk ben gegaan, Ik heb eerst de ballen gevuld met wat kunst sneeuw ,mos , denneappeltjes en rode appeltjes. Toen de ballen vol waren heb ik z dicht geplakt en boven op een dakje van sneeuw gemaakt. Gewoon met mijn vinger en dikke klodders. In de natte sructuur pasta de ijs kristallen gegoten en dit zo op laten drogen.



Hier zie je de ssneeuw goed van dichtbij. Een heel groot voordeel van deze techniek met de structure paste van Dutch doobadoo is dat hij in tegens stelling van veel sneeuw soorten super snel droog is en je geen 24 uur hoeft te wachten om verder te gaan met je project. Na het drogen heb ik de ballen boven op wat verder aangekleed en heb er ook wat paperart in verwerkt.


Ik hoop jullie weer een toepassing gegeven te hebben om de structure paste te gebruiken.

Groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten