Pagina's

zondag 30 november 2014

Geluk zit in kleine dingen!

Ik laat jullie vandaag een kaartje zien n.a.v een eerdere SOL op facebook door Raff gegeven. Vond hem zo leuk dat ik ook een poging heb gewaagd. Ik heb de  shape art label oval gebruikt.


Ik heb het papier blokje romance van Noor! Design gebruikt. Ook dit blokje is erg geschikt voor  vintage kaartjes. Het plaatje is onze eigen Noor en met de groene en kraft kleuren vond ik dat wel mooi passen.Ik heb de ronde vlinder stans eromheen geschoven en her en der bewerkt met gesso.

Shape Art - Label Oval

 De note book stans heb ik gebruikt bij een restje design papier en heb dat achter het plaatje geschoven. Een flinke bloementoef met de swirl erbij(deze heb ik in 2-en geknipt zodat hij iets langer werd) en het kleine gietertje past zo leuk bij het plaatje. Alle design papiertjes heb ik bewerkt met bruine distress inkt( vintage photo) en daarna met de distresser geraffeld!


 De tag die erin geschoven kan worden heb ik rustig gehouden. Weer de ronde vlinder stans gebruikt en daar de label art tekst in geplakt.  Bovenin een strik gemaakt met creme kleurig lint en een restje groen erboven uit laten steken. Het geheel met touw vast gezet en dan nog  de vintage flourish blaadjes er tussen geschoven.

Label Art - A4 - Everyday NL

Ik hoop dat jullie dit inspireerd om ook eens met de shape art mallen aan de slag te gaan, ze zijn     eindeloos om mee te werken!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



1 opmerking: