Pagina's

maandag 20 oktober 2014

Winter Time

Hallo allemaal,

Vandaag  mag ik weer wat laten zien aan jullie.  Ik wilde graag wat anders doen met de Dutch doobadoo card art mal van de slee 470.713.506. Deze mallen zijn zo leuk omdat je ze met wat kleine aanpassingen kan omtoveren tot iets heel anders. Ik heb een voetje gemaakt met een houten lijstje en dat beplakt met design papier en er zo een tuintje omheen gemaakt.
     
 Ik heb de  mal op kraft omgetrokken en daarna uitgeknipt . Daarna op het tussen stukje losgeknipt en er een stukje tussen geplakt om hem breeder te maken zodat er een waxine lichtje (nepper) tussen kan. Dit hele geheel op het voetje geplakt en de bovenkanten op de puntjes dicht gelijmt. Met mica heb ik er een ruitje ingemaakt zodat je het lichtje goed ziet. 
        
  Toen de basis af  was ben ik lekker gaan stoeien met mos, dennegroen , parels en houtsnippers. Hoop jullie op een ideetje gebracht te hebben om meer varianten te maken met onze slee mal 

Dutch Card Art - Sleigh

Groetjes, 
     


1 opmerking: