Pagina's

dinsdag 14 oktober 2014

Theebox

Hoi hoi allemaal.

Vandaag wil ik jullie een theebox  laten zien die ik opgepimpt heb. Ik heb een witte theebox gekocht, die ik met geverfd heb. Daarna op de zijkanten met DP geplakt met modge podge.


 Het is een vel van Pion. De randjes nadat het wat gedroogd was opgeschuurd. Zo maak je het papier gelijk mooi passend.


Op de voorkant met ik de sticker van DDBD geplakt en met een dabber de tekst erin geverfd.


Dit doe je door de tekst van het velletje te halen en dan op de juiste plek te leggen. Het plakt dan aan je ondergrond. De letters zijn al uitgesneden dus als je die bestempeld met een dabber komt de tekst op je ondergrond. Als je klaar bent, haal je de sticker eraf met het bovenstaande resultaat.


Daarna randjes geponst en opgeplakt.  Uit een ander vel heb ik de bloemetjes uitgeknipt en ook met modge podge erop geplakt, Hier kan je dat beter zien. Verder versierd met wat rolroosjes en andere bloemetjes en blaadjes. Een strik erop en uiteindelijk gevuld met verschillende soorten thee en wat lekkers.


Dit staat toch mooi op je tafel of hoe leuk is dit om te geven. En eenvoudig om te maken.
Ik hoop jullie weer een ideetje aan de hand te hebben gedaan. Veel plezier met het maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten