Pagina's

vrijdag 31 oktober 2014

Herfstdroom

Ik ben echt dol op de gave nieuwe Paddestoel Shape Art! Zo ontzettend leuk om een herfstcreatie mee te maken. En dat heb ik er dus ook van gemaakt, een herfstige droom wereld.

En deze droom wereld kun je 'live' komen bekijken a.s. zaterdag 1 november bij de demodag van 't Scraphuis in Oosterhout (Noord-Brabant). Ik ben hier samen met Jolanda van Noor! design en we geven samen een mix-demo Dutch Doobadoo en Noor! design.


 Ook voor deze creatie heb ik weer gebruik gemaakt van het mdf  'afval' wat we mee hebben gekregen op de DT dag en wat ideaal is om te gebruiken als ondergrond, maar je kunt natuurlijk ook een simpel bierviltje gebruiken. De paddestoel heb ik twee keer uitgetekend met een klein flapje aan de onderkant. Zo ontstaat een stevige bodem om je paddestoel los te laten staan. Aan de bovenkant plak je de beide paddestoelhelften dan vast en je staande paddestoel is klaar. En dan komt natuurlijk het leukste, nl het versieren en aankleden van je creatie.


 Zo heb ik met behulp van onze structuurpasta en de gave Bubbles Mask Stencil de witte stippen gemaakt op het designpapier. Dit was een ideetje van teammaatje Jenine Siemerink en ik vind het echt een top idee van haar. Dit ga ik zeker zo blijven doen!


 En het duurde een tijdje voordat ik eindelijk gekozen had welke van de geweldige Woord Art Label teksten ik wilde gaan gebruiken, want ze zijn eigenlijk allemaal super. Maar bij deze wereld met herfstige elfjes vond ik het woord 'Droom' toch wel het meest toepasselijk.


 Owww en die geweldige nieuwe kraft blaadjes zijn ook helemaal super! Ze zijn perfect om je creatie net dat extra's mee te geven. Om het af te maken heb ik natuurlijk ook weer wat herfstig decoratie materiaal gebruikt.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Mushroom  Mask Art - A5 - Bubbles

Ik hoop dat ik weer vele van jullie mag verwelkomen aan mijn demo tafel en als je vragen hebt over het gebruik van onze materialen stel ze gerust, dan probeer ik je zo goed mogelijk te helpen.
Zie ik je zaterdag bij het Activiteitencentrum de Slotjes, Slotjesveld 15 te Oosterhout?



De demodag duurt van 10:00u tot 16:00u en er is gratis entree en parkeren!!
En er zijn naast onze demo's nog vele andere demo's en er worden zelfs geweldige hobbypakketten verloot. 

Ik heb er zin in, ik hoop jullie ook!!!






De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten