Pagina's

donderdag 9 oktober 2014

Demo in Delft 11 november

Hallo allemaal, 

Ik ben druk bezig een aantal creaties te maken die ik zaterdag 11 oktober aan jullie kan laten zien. Want ik ben die dag te vinden bij Hobbyvoordelig in Delft met veel Dutch Doobadoo creaties.



Zo zal ik oa deze MDF Kerstbomen met lichtjes bij me hebben.


Dit canvas waarop ik met de structuurpasta heb gewerkt.


  
En deze tag met het spinnenweb mask.

Uiteraard is er nog meer te zien, maar dat zie je als je komt kijken. Ik wil jullie laten zien hoe je met Shape Art kunt werken. En uiteraard met de structuurpasta, die net nieuw is in het assortiment.

We hebben dan ook een heel leuke actie bedacht voor degenen die een pot structuurpasta gaan aanschaffen. Zij ontvangen bij aankoop van een pot een limited edition Mask Art Stencil erbij. 



En hebben jullie vragen dan ga ik die proberen zo goed mogelijk te beantwoorden.
Lijkt me gezellig jullie te zien daar.

Tot zaterdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten