Pagina's

zaterdag 11 oktober 2014

Butterflies

je kunt misschien wel zeggen dat ik verslaafd ben aan het maken van achtergrondjes met de Dutch Doobadoo masks, maar ja ze zijn ook allemaal zo leuk om te gebruiken.


Het begint allemaal met het maken van een achtergrond. Hier heb ik met Dylusions inkt en 3 verschillende masks eerst een achtergrond gespoten. De masks die ik heb gebruikt zijn cloudsalphabet 2 en flowers.

Dutch Mask Art - Clouds    Mask Art - A5 - Flower Swirl

En dan komt de volgende stap het zoeken naar een geschikte afbeelding , het vinden van een mooie quote en het inkleuren en uitknippen (hoewel dat laatste niet echt een favoriet werkje is).


De afbeelding is uit de nieuwe collectie van Prima Marketing, de losse vlinders zijn een oude set van IO.  Alles is ingekleurd met copics.  De quote vond ik op het internet en ik vond hem erg mooi en wilde hem graag gebruiken in mijn art journal. Ik heb hem met de hand geschreven m.b.v. fude ball en copic multiliners. 

Dutch Stencil Art - Alphabet 2

fijne dag allemaal,
tot de volgende keer






Geen opmerkingen:

Een reactie posten