Pagina's

zondag 24 augustus 2014

Jolly Christmas

Ik ben al aan de slag gegaan met de nieuwe Shape Art mal Christmas Tree 470.713.117 van Dutch Doobadoo. Erg leuk model weer. De basis heb ik op Kraft cardstock nagetekend. Het designpapier is van Pion Design - Vintage Winter. Het vintage plaatje is van Pion Design - Warm Clothes.


Achter het Vintage plaatje heb ik aan de linkerkant de Postcard Merry Christmas 6410/0113 geplakt. Aan de rechterkant zie je nog de blauwe mal 6002/0356. Bovenaan heb ik een strik geplakt, daaraan heb ik een Kraft label gehangen 474.00 7.004. Deze label heb ik gestansd met de Noor! Design mal 6002/2017  Daarop een tekst gestempeld met de Clear stamp 6410/0114, hiervoor heb ik VersaMark inkt gebruikt en embossingpoeder Opaque White.


Onderaan heb ik het Kraft hekje 479.002.005  van Dutch Doobadoo verwerkt. Deze heb ik eerst aan elkaar laten zitten en alleen aan de "palen" vastgeplakt op de kaart. Daarna de 2 hekken in het midden losgeknipt zodat ze open kunnen staan. Voor het hek heb ik wat sneeuw gemaakt en op het hek wat witte gesso gesmeerd. Verder voor de decoratie heb ik nog wat Card Art birds gebruikt.


Achter de boom heb ik de kaartenstandaard van Noor! Design gebruikt om de kaart te laten staan.
Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.

Dutch Shape Art - Christmas Tree Dutch Label Art - Xmas (white) Dutch Doobadoo - Laser Paper Art - Kraft Fences

Liefs Jenine xXx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten