Pagina's

donderdag 7 augustus 2014

High Tea

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik dit MDF Mini album schort gemaakt. Het is een verpakking met 4 schorten om bijv. een leuk receptenalbum te maken. Ik heb er deze keer één van gebruikt. Het schort heb ik op het Maja Designpapier gelegd, omgetrokken en uitgeknipt. Uit dezelfde serie heb ik nog een vierkant en een rechthoek geknipt. Deze heb ik onderaan op het schort geplakt, eerst het vierkant en daarna de rechthoek.

 
 Achter de rechthoek heb ik nog een label van Noor! Design geschoven. Uit het Maja Designpapier heb ik de mooie stansen van Noor! Design uitgestanst. Één heb ik onderaan het schort geplakt en de ander achter de Magnolia. De Magnolia is ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier. Er zijn er 2 geweldige Stencil Art Alphabet 470.455.002  uitgekomen. Ik heb nu de Stencil Art Alphabet 2 gebruikt. Je legt dit op papier en met een dauber en distress inktpad Vintage Photo heb ik de kleur aangebracht.



 De letters heb ik daarna uitgeknipt en op het schort geplakt. Bij de bloemen en links naast de Magnolia heb ik bestek en kop en lepel geplakt. Deze komen uit de Paper Art Kraft Kitchenware 479.002.004  . Zo leuk al deze keukenartikelen en past ook erg goed bij dit MDF Schort.  Maar ook zijn ze te gebruiken op bijv. een menukaartje of op een uitnodiging voor een etentje. 

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en dat ik jullie hiermee heb kunnen inspireren. Heb je nog vragen, stel ze gerust!

Liefs,
Monique



1 opmerking:

  1. Wat heb je dit leuk gemaakt!

    En wat een leuke dingen zitten er op het kraft kitchenware vel.... Wauw!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen