Pagina's

donderdag 10 juli 2014

Forever Love

Hallo allemaal,

Ik ben deze keer aan de slag gegaan met de Shape Art 470.713.109 De Shape Art heb ik op het papier gelegd, met potlood omgetrokken en daarna uitgeknipt.



De grootste maat uit wit Bazill Cardstock en daarna 2x een maat kleiner uit designpapier (Noor! Design). De randen bewerkt met bruine distress inkt en het papier in laagjes op elkaar geplakt.

Dutch Doobadoo - Shape Art - Label name plate Dutch Doobadoo - Paper Art A5 - Borders

De stempel is van Wild Rose en ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier. In het midden heb ik een strook groen designpapier (van Noor! Design) geplakt. Hier heb ik aan de bovenkant de Paper Art Borders 472.948.020 geplakt. En weet je, ze zijn zo leuk en handig. Verschillende randjes kant en klaar op 1 vel.



Bovenop de groene strook papier heb ik de rozen rand van Noor! Design geplakt en aan beide kanten van de Shape Art de rozen hoekmal van Noor! Design. Onder de stempel ook nog een mal van Noor! Design. Onderaan de stempel heb ik de bladeren mallen Vintage Flourishes Blad 1en Kleine Blaadjes gebruikt. De bloemetjes zijn gestanst uit de mal van MFT.


Bij de bloemen en bladeren ook nog de Paper Art Bladeren 472.948.002 en Paper Art Flowers 472.948.021 van Dutch Doobadoo geplakt. En natuurlijk mocht ook de kant-en-klare Label Art 474.007.003 niet ontbreken.

Label Art - A4 - Everyday UKDutch Doobadoo - Paper Art A5 - Flowers Laser Paper Art - A5 - wit - Leaves

 Ik hoop dat jullie het leuk vinden en dat ik jullie hiermee heb kunnen inspireren. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.
Liefs,
Monique

1 opmerking:

  1. Heel leuke vorm en de aankleding is prachtig. Wat een details. Veel te zien!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen