Pagina's

maandag 30 juni 2014

Je Bent Een Kanjer

Vandaag laat ik jullie een kaart zien waarin ik her en der materialen van Dutch Doobadoo verwerkt heb. De basis is een vierkante kaart  met daarop diverse mallen van Noor! Design en scrappapier. Rechts bovenin heb ik een  hoekstans geplakt met daaronder schuin de nederlandse tekst tag  474.007.002 .


. Links heb ik een postcard stempel geschoven met daarop  een stukje honeycomb softboard  478.007.001 dit heb ik enigszins met gesso bekliederd. Bij een stoere kaart passen perfect de cardboard pijlen 472.309.002  perfect. Ook deze heb ik met gesso bewerkt en op eentje heb ik met een bruine stift nog xoxo geschreven.

Label Art - A4 - Everyday NL Softboard Art - Honeycomb Cardboard Art - A5 - Arrows

Groetjes Tiets

Geen opmerkingen:

Een reactie posten