Pagina's

zondag 27 april 2014

Beterschap

Hallo,
Ik heb deze keer een beterschapskaartje gemaakt. Ik heb natuurlijk weer gebruik gemaakt van een shape art mal van Dutch Doobadoo 470.713.100. De jeans fabric art 400.903.007 blijft erg leuk en je krijgt er meteen een stoere uitstraling van. 


De kraft label 474.007.003 kan op allerlei manieren worden gebruikt. Ik heb hem hier wat bewerkt en niet netjes gehouden. Het past ook wel bij deze kaart. De lantaarn en het hek is paper art van DDBD. Natuurlijk ook weer de nodige NOORTJES! gebruikt. De magnolia stempel heb ik ingekleurd met sennelier aquarelle.

Dutch Doobadoo - Shape Art - Frames ornament vierkant  Dutch Doobadoo - Jeans - Blauw / dark  Dutch Doobadoo - Label Art A4 - Every day ENG labels

Ik hoop dat jullie weer ideeen krijgen naar aanleiding van mijn kaartjes.
Groetjes Karen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten