Pagina's

donderdag 20 februari 2014

Ho Ho Ho

De envelop 470.713.004  van Dutch Doobadoo had ik al een tijdje in huis 
en dus werd het tijd dat ik daar eens mee aan de slag ging.


 Ik ben meestal nogal van veel laagjes en omdat dit een mini envelop was, 
zag ik mijn geest al dwalen en was bang er niks op kwijt te kunnen. Nou dat was een uitdaging hoor maar goed gelukt. 
Het papier is van Maya Design- Vintage frost basics.



Aan de rand van het envelopje heb ik de franse lelie mal geplakt. Dit is een mooie smalle rand en perfect bij ook de kleinere projectjes. Ook het hoekje van Noor! design kon hier nog prima op verwerkt worden. 
Verder niet veel meer gebruikt op de envelop, behalve dan een tekst en bovenin 2 ijskristallen op elkaar.


De Tag heb ik zelf gesneden en ook weer met diverse laagjes papier beplakt.  Als extra heb ik een stukje softboard 478.007.001 wit gemaakt met  de dabber snow cap.

  Dutch Doobadoo - Soft Board A5 - Honeycomb

Ik vond het super leuk om dit kleine project te maken maar met al die producten 
van Dutch Doobadoo is het ook niet zo moeilijk,ze zijn allemaal super!

Liefs Tiets xx

1 opmerking:

  1. Moooooooooooi gedaan Tiets. Ik vind de plaatjes die je hebt gebruikt ook zo leuk.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen