Pagina's

dinsdag 21 januari 2014

It's a Girl

Dutch Doobadoo brengt deze maand een leuke collectie met Jeans Sheets op de markt. Voor onderstaande kaart heb ik de Jeans Blauw Medium gebruikt, art.nr: 400.903.008. Ik heb de jeans verwerkt op een diamond fold kaartje. Ik had een kaartje van dit model ontvangen met kerst en is erg leuk om te maken.  Heb het nog maar even in de baby sfeer gehouden!


Als je even googled op diamont fold kaart kom je dit model vanzelf tegen maar onderaan dit bericht zal ik het model ook even plaatsen. 
Voor deze kaart heb ik de Noor! design mallen uit de babylijn gebruikt. Bij het uit snijden op mijn Big Shot heb ik er wel een ijzeren plaatje tussen gelegd en dat ging prima!


Wil het kaartje ook nog wat verder uitgevouwen laten zien. Baby papier gebruikt uit de Noor! design collectie. Op het roze papier heb ik diverse stempels gebruikt ook van Noor!.


Zal jullie nog een een close up van het hoedje en de schoentjes laten zien, dan kun je zien hoe mooi deze uitgesneden zijn. 
Je kunt de jeans ook opstrijken. 



Ben zelf gek op jeans en vind het erg leuk om er mee te werken.
Ben heel benieuwd wat julle er van vinden!



Zoals beloofd nog even het patroontje.



liefs


2 opmerkingen: