Pagina's

vrijdag 8 november 2013

Steampunk & Tutorial



Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie dit kaartje laten zien.
De afbeelding heb ik ingekleurd met copic markers en het papier wat ik heb gebruikt is van Kaisercraft.

Ook op deze kaart zitten weer mooie Doobadoo Dutch Paper art figuren =)
De vlinder (artikelnummer: 472. 948. 007)
De swirl (artikelnummer: 472. 948. 006)
En de hoekjes (artikelnummer: 472. 947. 004)

De Dutch Paper Art heb ik bewerkt zodat er een patroontje zichtbaar in is. De tutorial kan je hier onder vinden. 









Hier dan nog een kleine tutorial over hoe je de Dutch Paper Art figuren mooi kan bewerken.

Stap 1:
Je hebt nodig VersaMark, Pan Pastel of een andere soort chalk, een stempel met het patroon die je wilt en natuurlijk Doobadoo Dutch Paper Art.


Stap 2:
Beink je stempel met VersaMark en stempel het patroon op je Dutch Paper Art.
Ga daarna lichtjes erover met de kleur Pan Pastel die je wilt.

Stap 3.
Hier zie je het resultaat met de stempel op de foto. Dit is een hout patroon.
Gaaf he!


Stap 4:
Hier zie je meerdere Dutch Paper Art figuurtjes bewerkt met verschillende stempels en kleuren pan pastel.
De mogelijkheden zijn eindeloos.




Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten