Pagina's

donderdag 7 november 2013

Dutch Doobadoo Mask en Africa

Wat werk ik toch graag met de masks/stencils van Dutch Doobadoo. Toen ik deze zag het Giraffe mask, 470.715.003 wist ik dat ik daar nog de perfecte stempels voor had liggen, ook al zijn het al oudjes. Zo leuk om weer eens te gebruiken!


Ik heb het Giraffe mask op een stukje linnen papier gelegd en heb daar met een dabber (sponsstokje) wat Versa Mark op aangebracht. 
Daarna op kleur gebracht met Pan Pastel. 
Later de giraffen en de prachtige Afrikaanse dame, hier en daar, nog wat extra kleur gegeven.


Daarna onderstaand kaartje gemaakt. 
Bijna op dezelfde wijze.


Bij deze kaart heb ik de stempel bedekt met een masker en er omheen op kleur gebracht met Pan Pastel. 
Ontzettend leuk om te maken!




tot het volgende blogbericht!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten