Pagina's

dinsdag 22 oktober 2013

Merry & Bright

Ik ben aan de slag gegaan met wat kerstkaarten.
Ook dit keer weer met de Liquitex structuur pasta, deze keer heb ik het "gekleurd" met Distress inkt Refills.


Zo kun je de pasta in iedere gewenste kleur maken!
De Dutch Mask stencil die ik heb gebruikt is de "Burlap"(artikelnummer: 470.715.006)


Ook heb ik de Lantaarn van Dutch paper Art (artikelnummer: 472.948.011) gebruikt, deze is zwart geverfd met een sponsje heb ik er wat goudverf opgedept.


Op deze vierkante kaart heb ik op de kraft ondergrond de Dutch Mask "Faded Dots" 
(artikelnummer: 470.715.004) met Liquitex gebruikt.


En op een deel van de cirkel heb ik weer pasta vermengd met Inkt gebruikt, en bij deze de Dutch Mask stencil "Fabric" (artikelnummer: 470.715.007)



Veel succes met jullie kerstkaarten!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten